Chcesz spróbować sił w roli telemarketera? Sprawdź, jakie zadania możesz dostać w call center. Wybierz zakres obowiązków, który pasuje Ci najbardziej, by zarabiać pieniądze i jednocześnie czuć satysfakcję z pracy. Aplikuj na stanowisko konsultanta telefonicznego online!
Sprzedaż telefoniczna
Rola telemarketera wielu osobom kojarzy się ze sprzedażą przez telefon. I rzeczywiście, dużo firm korzysta z drogi telefonicznej w kontekście pozyskiwania klientów i kontrahentów. Jeśli podejmiesz się pracy na stanowisku sprzedawcy telefonicznego, będziesz otrzymywał bazy klientów lub firm do obdzwaniania i prezentowania usług bądź produktów Twojej firmy.
Telefoniczna obsługa klienta
Warto jednak pamiętać, że aktywna sprzedaż telefoniczna nie jest jedynym zadaniem telemarketera. Możesz poszukać zatrudnienia na infolinii wyłącznie odbierającej telefony od klientów – obecnych i potencjalnych. Będziesz odpowiadał na pytania, prezentował usługi i rozwiewał wątpliwości dzwoniących. Sprzedaż bądź umawianie spotkań z klientami może stanowić dodatek do rozmów, kiedy klient wykaże zainteresowanie usługą lub produktem.
Wirtualna recepcja
Ciekawym rodzajem telemarketera jest wirtualny recepcjonista. Zdarza się, że niewielkie firmy mają zbyt mało dzwoniących klientów, by opłacało im się zatrudniać recepcjonistę na pełny etat. Muszą jednak mieć osobę, która odbierze telefon, kiedy ktoś zadzwoni. Dla takich firm powstały biura wirtualnych recepcjonistów, a więc telemarketerów odbierających telefony w imieniu różnych firm. Kiedy dzwoni klient, na ekranie wyświetla się panel konkretnej firmy, a telemarketer ma wgląd w grafik i może znaleźć dla niego dogodny termin.
Wiesz już, które stanowisko odpowiada Ci najbardziej? Zobacz ogłoszenia: praca Kielce. Zatrudnij się stacjonarnie lub zdalnie, jak wolisz.
Zdj. Shutterstock