Nieruchomości

Jak usprawnić proces zarządzania płatnościami w firmie deweloperskiej?

• Zakładki: 98


Sprzedaż nieruchomości nieuchronnie wiąże się z realizacją złożonych procesów, które wymagają współpracy i koordynacji pracy poszczególnych działów firmy deweloperskiej. Nowoczesne technologie w znaczący sposób wspierają zarządzanie tymi procesami, automatyzując je i zmniejszając ryzyko błędów. Jednym z takich procesów jest zarządzanie rozliczeniami z klientami – zarówno w zakresie umów deweloperskich jak i przedwstępnych, które dzięki wdrożeniu CRM-u dla deweloperów realizowany jest znacznie sprawniej.

Realizacja procesu płatności w firmie deweloperskiej z wykorzystaniem CRM-u dla deweloperów

CRM dla deweloperów VoxDeveloper, w którym dostępny jest moduł księgowości, stanowi realne wsparcie pracowników odpowiedzialnych za rozliczenia płatności. Jest to możliwe dzięki:

  • importowanie informacji o wpłatach z wyciągów bankowych wszystkich popularnych w Polsce banków (format np. MT940)
  • wymianie danych z programami księgowymi
  • integracji z Deweloperskim Funduszem Gwarancyjnym
  • importom wpłat klientów na rachunki powiernicze
  • oznaczaniu środków zwolnionych z rachunków powierniczych
  • generowaniu transz na podstawie harmonogramu budowy
  • generowaniu harmonogramu płatności na podstawie szablonów
  • rozliczaniu powierzchni nieruchomości na umowie
  • wystawianiu faktur oraz ich eksport w formacie PDF lub XML, w formacie np. dla programu Optima czy plików wsadowych dla KseF
  • naliczaniu odsetek
  • automatycznym informowaniu klientów o zbliżającym się terminie płatności
  • generowaniu powiadomień o terminie zakończenia realizacji poszczególnych transz przedsięwzięcia deweloperskiego
  • udostępnianiu informacji o płatnościach i fakturach w panelu klienta

Wszystkie funkcje CRM-u dla deweloperów VoxDeveloper automatyzują proces zarządzania płatności i w znacznym stopniu go automatyzują. Oszczędność czasu, minimalizowanie ryzyka pomyłek oraz efektywna praca działu księgowości to najważniejsze korzyści wdrożenia systemu CRM w zakresie optymalizacji procesu płatności w firmie deweloperskiej.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
31 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *